2017.08.28 - 09.01: "intreeweek", azaz gólyahét

(avagy egy felejthetetlen hét) Mert valóban az volt. Tartottam tőle, hogy azért, mert elég sokan vagyunk, nem fogok tudni résztvenni programokban, esetleg ebből a hétből is kimaradok, de nem! Csak miattam a mi csoportunkba megszerveztek egy harmadik kísérőt, hogy mindenki másra tudjanak figyelni, de engem is legyen, aki kísér. Mindennap valaki jött értem és visszahozot este, és ha kimaradtam egy programból, akkor az nem azért volt, mert nem vittek volna el vagy nem érdekelt volna, hanem, mert maradt intéznivalóm, és azokra időpontjaim voltak. Múzeumba menünk, koncertre, sétálni, kávézókba és még pár helyre, amiből kimaradtam sajnos az ügyintézések miatt. Utolsó nap pedig fergeteges buli volt! Kiültünk egy prarkba, ott pizzáztunk, aztán a tánc következett! Rég táncoltam olyan felszabadultan, olyan lazán! 29-én volt nyelvészet szakon a bevezető "meeting", ahol az össszes professzor és elsős hallgató ott volt. Minden hasznosat megtudtunk a képzésről, a mostani és jövőbeli tárgyainkról, a továbbtanulási- és munkalehetőségekről, a specializációkról, egyszóval mindenről. Minden tanár külön-külön bemutatkozott, elmondott magáról egy pár szót, mit fog tanítani, hogy lesz az a képzés, mik az elvárásai. Mindenki nagyon közvetlen volt, látszott, hogy nem felsőbbrendűnek gondolják magukat, hanem minket már úgy tekintenek, mint "kollégákat". Elég hosszú is volt, két részben kellett tartaniiuk. Úgy, ahogy volt, élveztem az egészet, a fénypont mégis a második felének az eleje volt számomra. Még mielőtt az előadásokat folytatták volna, az én tutorom csendet kért, és midenki előtt elmondta, ogy én itt vagyok, és addig is, amíg a vakok szervezetétől nem kapok segítséget és adddig, amíg az útonalakat nem tudom, el kell jutnom az egyetemre, ezért a nevemben is nagyon hálás lenne, ha néányan tudnának nekem segíteni. Rögtön jelentkezett három évfolyamtársam, akikkel azóta nagyon szoros barátságot kötöttem. Azóta Google naptárban vezetik, miko r ki megy értem és ki hoz haza! Aztán közös pizzázás közben megbeszéltük a következő heti kísérést, meg a tutorom is mellémült pár dolgot egbeszélni a "technikai" dolgokrl, mint az órai vázlatok, a handoutok, stb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2017.09.29: közlekedés a metróállomásra

2017.09.25: a holland szintfelmérő