2017.10.06: Visio, a bemutató és a várva várt találkozás

9-től 12-ig órám volt megint, most vegyesen közlekedés és háztartási óra. Elmentünk egyszer a metróig (jobban ment most már sokkal), aztán elmentünk bevásárolni, visszajöttünk és (kényesebb) takarítást gyakoroltunk. A porszívózással, a felmosással már magam is próbálkoztam és próbálkozok úgy, hogy közben megkérek valakit, hogy figyeljen, de amit mi most csináltunk, azt még nem mertem eddig. Elintézte nekem közben, hogy gyakrabban legyen ilyen órám, de más fog átvenni, mivel neki ennyinél több alkalom nem fér bele az idejébe, aztán majd "beugrik" segíteni, ha éppen kell. Délután, ahogy megbeszéltünk, bementem az egyetemre "bemutati". Ott volt az összes tanár egy nagyobb irodában, körben ültek, én az egyik mellett. Minden esetleges technikai problémát meg tudtunk beszélni, és nagyon jól esett, hogy nem csak néztek, mint aki azt sem tudja, miről van szó. Aztán rátértünk arra a dologra, ami miatt három éve elkönyveltem magamnak, hogy nyelvészettel nem foglalkozhatok, mert az "látós" (ábrás, kapcsolódik a természettudományokhoz, stb.) Felajánlották, hogy csak azért, hogy az ábrákat tényleg megérthessem, veni fog az egyetem valamilyen speciális nyomtatót (amivel érezhetők lesznek az ábrák). Ott ültem, és szóhoz sem jutottam! Nem mentem haza, ert 5-re jött egy nagyon jó barátom, akivel eddig nem tudtunk találkozni, sosem jött össze. Messzebb lakik Amszterdamtól, és amikor ideje lett volna, én nem értem rá, és fordítva. Elmentünk sétálni, aztán beültünk egy kávézóba enni és beszélgetni. Este volt már, mikor visszahozott, de nagyon élveztem az egész estét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2017.09.29: közlekedés a metróállomásra

2017.09.25: a holland szintfelmérő