2017.09.22-24: az első közlekedésóra és a hosszú hétvége

Megvolt az első közlekedésórám egy abszolút gyakorlatias tanárnővel. Helyretettük a dolgokat először is a koleszban, hol van a kapu, hogy kell úgy kinyitni, hogy ne kelljen perceket szenvedni vele, hogy találok el a lépcsőig anélkül, hog belebotlanék valamibe és merre találom a kinti szemetest, aztán pedig megnéztük a háziorvosi rendelőhöz az útvonalat, ami szerencsére maximum öt pperc sétára van ide. Nem nehéz az útvonal, csak arra kell nagyon figyelnem, hol vannak biciklik és hogy keljek át a bicikliúton. Következő órán már az egyetemi útvonalat kezdtük. Estefelé pedig jöttek értem a barátok, és egy nagyon szép hétvégét töltöttünk együtt. Aranyosak voltak a lányok, egyik nap az egyik sütötte a pizzát, mert az iskolában biológiából az volt a házi feladata, hogy készítsen vacsorát, és mindenki, ai ott volt, értékelje bizonyos szempontok alapján. Én (hollandiai osztályzás szerint) 10-ből 10-et adtam minden olyan szempontra, amit én vakként érékelni tudtam (nyilván kivéve, hogy gusztusosan nézett-e ki és, hogy szépen meg volt-e terítve az asztal) Sokat sétáltunk, beszélgettünk együtt, és nagyon jól esett, hogy tudtam a lányoknak segíteni tanulni, a legkisebbnek egy magyar dalt is tanítottam (ő imád énekelni), amit annak idején anyu énekelt nekünk. A vacsora utáni imában mind a kétszer (szombaton és vasárnap) megköszönték Istennek, hogy megint összehozott minket és együtt lehetünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2017.09.29: közlekedés a metróállomásra

2017.09.25: a holland szintfelmérő