2017.09.05: az első nyelvészeti előadás

Kedden olyan lány kísért előadásra, aki Rotterdamból jár ide be, és most csak azért elutazott Amszterdamnak erre a részére (én Zuid-Oostban lakom), hogy el tudjon kísérni. Amikor ezredszer köszöntem meg neki, csak annyit mondott, hogy "ez a normális". Nemcsak az előadás maga volt élvezetes annak ellenére, hogy most még sok minden ismerős volt nekem az anyagból. Annak örültem a legjobban, hogy interaktív volt az előadás, és nemcsak én válaszoltam (és tudtam válaszolni bizonyos kérdésekre, és nemcsak én tettem fel kérdéseket, hanem sokszor még meg is előztek a válaszadásban. Ha valami, akkor ez tényleg azt mutatta, hogy mindenki érdeklődik és tanulni akar. Kedden és csütörtökön lesznek az előadások október végéig, de ezen a héten pénteken volt a másik, áttették valamiért.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2017.09.29: közlekedés a metróállomásra

2017.09.25: a holland szintfelmérő